fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:de! (januari)

Idag är det en otursdag! Tror ni det händer mer olyckor i dag eller?

Vaknade vid 7 av att min älskade bästa vän Erika smsade! Puuh! Klockan 7 lixom? Vem e vaken på en ledig dag vid 7? ;-)

Nu har Fredrik gått till jobbet. Jag sitter i mitt täcke i soffan och kollar på the voice. Dricker smoothie. Ska dra till gymmet vid 9. Trodde jag kunde köra ett träningspass i nya träningskläder. Men inget va bra som kom med paketet igår! :-(

Idag får jag köra dubbelpass. Ensam. Ska ju ut och festa i helgen så jag kommer inte köra varje dag. Nästa vecka e jag ledig tis-fre! Gött! Då kör jag 4 pass i rad! Med kondition som avslut! Igår blev det ingen träning. Jag kände mej helt tom i kroppen. Inget kändes kul. Så jag hoppade i min onepiece och myste i en kvart. Sen kom Fredrik hem. Det han skulle göra gick snabbare än tänkt. Jag som trodde jag skulle få va lite ensam. ;-) det får jag ju vara nu, istället. Idag känner jag istället lyckorus i hela kroppen! Att det kan va sån skillnad från dag till dag. Jeje, nu ska jag få i mej denna smoothien!

Ha en skön dag! I kväll blir det skräckis!

.

Inga kommentarer: