tisdag 3 januari 2012

Neej!

Jag har haft i ricinoljan i håret för första gången och sista gången idag. Jag har tvättat håret 4 gånger och det går fan inte ur! Jävla skit! Helt flottigt e håret nu! Och hur mycket sliter inte 4 tvättar på håret varannan dag? Jag vill inte riskera att slita sönder håret genom allt tvättande. Så jag kommer inte fortsätta med detta. Har trots allt ganska långt hår, och det får växa i sin egna takt.

Och nu ligger jag på soffan igen. ;-) Jag har städat mitt hem, och hämtar paket. Fredrik har spelat som vanligt medans jag har läst i Katrins bok. Nu ska vi sätta oss och mysa i soffan framför tvn. Blir tidigt i säng. Jag e så trött! Och i morgon ska jag jobba igen.

Vid 21 visas filmen dum och dummare! Måste man ju se! En kopp te till det kanske?

Natti natti på er! Hörs i morgon!

.

Inga kommentarer: