söndag 22 januari 2012

Puuh!

Idag har jag hållit igång!

Började dagen med att storstäda hela huset. Sen pyssel med lite annat. Efter det va klart va det dax att fixa käk. Idag fick jag välja maträtt! Jag kokade torsk med äggsås och blomkålsmos! Jag brukar ju inte äta deras mat. Utan har alltid med min egna. Blir lättare så eftersom jag både äter lchf och är laktosintollerant.

Nu sitter jag och läser en tidning. De kollar på skidor, och det är kanske inte riktigt min grej. Skönt att kunna gå undan en stund oxå. Har ju varit här sen i går morse. 6 timmar kvar tills jag får dra mej hemåt. Hade egentligen kunnat sova här i natt med. Men jag behöver hem och duscha. Sova med mina egna kuddar och täcke! Sover väl här onsdag-torsdag igen.

Vill ha min kladdkaka som står hemma i kylen! Sugen som fan! Jag har turkisk yogurt och hallon här om suget efter nått "gott" skulle bli för stort.

..

Inga kommentarer: