torsdag 12 januari 2012

Torsdag 12e Januari - 2012.

God morgon! Jag har allt varit vaken ett tag här på jobbet. Ätit gröten och bäddat rent i sängen. Så nästa personal får en ren säng.

Sitter och kollar på bälten. Som man har när man tränar. Jag körde ju lite med Johan i tisdags. Marklyft. Det gick inte alls då det kändes som hela min rygg skulle gå av! Jag har fått ont i svanken efter alla förflyttningar och lyft på jobbet. Men så fick jag testa Johans bälte, och sen lyfta. Jäklar vilken skillnad! Ryggen låste sej och de rätta musklerna gjorde jobbet själva. Nu va det fortfarande tungt, vi hade kört löpning/styrka i 2 timmar. Så jag va helt slut. Men jag måste nog fan köpa ett bälte. Så ryggen håller sej där den ska. Mycket enklare att träna. Och slippa skada sej! Kollade runt lite. Måste ju ha nått som e ganska litet. Fick ha i Johans bältes första hål. Hittade ett på gymgrossisten 55-70 cm. Perfekt! Jag ligger väl nånstans där emellan i midjemått. Och de får inte va för klumpigt, då kommer jag inte att använda det.

7 1/2 timmar till hemfärd! 9 timmar till gymmet! Taggad redan!

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: