onsdag 25 januari 2012

Myser med Lillen.

Sitter och kollar på äntligen hemma. Texas myser på mej. Svartsjuk har han varit idag. När lilla Nellie va här fick han ligga i korgen. Nellie va lite rädd för honom. Det e ju lixom ingen som får mysa med matte mer än Texas. Då ligger han på sin plats och skakar och gnyr. Hehe.

Ska hoppa i säng tidigt i dag. Kolla på ett tv program på play som vi missade igår. Och hoppas på att man somnar i kväll. Har lite svårt att somna nu. Superpump för sent antar jag. Men idag har jag inte tagit nån superpump.

Nu blir det jobba i 2 dagar. Sen helg! På fredag ska jag in till stan. Måste fixa ett par svarta jeans. Ringde och bokade tid hos en frisör förut oxå. Jag orkade inte vänta tills nästa fredag. Dessutom så har de bytt frisör. Och den salongen jag brukar klippa mej på ligger i Mölndal. Den jag bokade på till på fredag ligger i Vasa. Hittade salongen på app:en sweet. De hade en kampanj nu. Klipp och sling för 750 kr! Perfekt för mej som måste spara massa pengar till redan. Sen efter att jag blivit snygg i håret så drar jag hem
Och fixar mej. För vi ska ut och käka med gänget och fira lille Oliver som fyller 22 år i morgon. Och ja, jag ska va nykter! Så det blir nog en tidig kväll för mej. Ska ju träna på lördag oxå! Extra hårt efter denna godispåse jag drog i mej idag. :,-(

Hörs i morgon! Natti natti!

Inga kommentarer: