tisdag 10 januari 2012

Tisdag 10e Januari - 2012.

God morgon!


Jag vaknade av att Texas började skälla och Babe kom och kröp ner i min säng! :-) ingen kunde somna så vi gick upp. Nu har vi fått i oss frukost. Idag blev det en smoothie och ett kokt ägg. Nu har jag kört igång tvätten och ligger i min onepiece och väntar på att den ska bli klar. När den är klar och hängd ska vi dra iväg. Promenad. Delsjön runt tror jag. Bli av med lite fett! :-P Lillen ska självklart med! Han ligger här tätt intill mej nu. Har varit och väckt mej några gånger i natt genom att försöka krypa under mitt täcke. Men det är hans egna korg som gäller för honom. Så det är bara att skicka ner honom varje gång.

Nej nu ska jag göra ett ryck i mitt hem. Och packa ihop träningskläderna. Så jag är redo för träningen sen!

Fick hem ett linne från Nelly igår! Nike sports, träningslinne! Inviger det idag! (med rosa inslag, såklart!)


Inga kommentarer: