måndag 2 januari 2012

Bio i helgen?

Kommer ta en väldigt lugn helg till helgen. Fredrik är ledig fredag oxå. Så 3 dagars degande. Ja en del träning får det ju bli oxå. Tänkte först åka upp till Stockholm på en trance fest, men de har lagt festen på en torsdag. Jag slutar inte förrän 18 på torsdagar ju. Sen hade vi nog aldrig pallat en fest helg till nu! Dax för levern att vila. Men jag måste säga att jag har träffat världen bästa Pojke att festa ihop med! inget bråk, inget drama, ingen svartsjuka. Så underbart skönt! Varken han eller jag e några plåster på varandra. Vi vet vart vi har varandra helt enkelt. Jag litar på honom, han litar på mej. Och inget "jag vill gå hem" e jag trött, väntar jag ut honom. Och de samma tvärt om. Jag dricker en drink till om jag börjar gäspa. Haha. Därav mina jobba baksmällor kanske. Men förut när man va ute på "vanliga krogen" så gick man ju hem i regel runt 3-4 tiden. Då slutade jag dricka vid 12-01 för att slippa bli för bakis. Denna festen jag va på i helgen höll på till 6.30. Jag kunde inte sluta dricka vid 12. Då hade jag somnat i en soffa där. Jag sa till Adde vid 5 tiden att jag ville hem, trött. Då kom han med en redbull och vodka till mej. ;-) han vet hur han ska få mej att dansa lite till. Men nu blir det inga såna mer sena fester för min del förräns till sommaren. Jag pallar inte festa så på en lördag, va död på söndag och sen försöka ta igen sömnen natten mellan söndag och måndag. Och sen jobba 15 timmar på måndagen. Jag höll på att svimma i morse när jag reste mej upp. Och då hade jag ändå sovit 9 timmar. Mycket spelade nog in att jag käkat för Dålig med mat hela helgen. Har inte haft tid. Vägde mej i går. Mitt fuskande har inte gjort ett skit, på vågen iaf. Väger exakt lika mycket nu som innan. Och jag har inte varit på gymmet på snart 2 veckor. Förkylning och jobb har hindrat mej! Men i morgon kör jag igång igen!

Med detta inlägg ville jag egentligen komma till att det knappt finns några biografer uppåt i landet. Kolla bara på denna bild? 35 mil till närmsta biografen eller? De lär ju aldrig tänka 19.00 en fredag: kanske ska ta en bio i kväll?
.

Inga kommentarer: