söndag 8 januari 2012

Söndag 8e Januari - 2012.

Tja!

Sitter på gymmet i Frölunda och väntar på min tur att sola. Har kört rygg och biceps med Erika. Halva kompisgänget va samlat. Både Emil, Johan, Daniel, jag, Erika, Robin och Fredrik! :-) kul! På tisdag ska jag och Erika köra med Johan, Rygg! Behöver lite nya övningar. Kroppen vänjer sej ju.

I går hängde vi hos Erika och Robin och kollade på gladiatorerna. Grabbarna fixade käk! Vi va kvar till 01.30. Kollade en skräckis innan vi gick hem. Tränade med Erika på dagen oxå. Så nu har jag kört igång hela kroppen fre-sönd. I morgon blir det vila då jag jobbar hela dagen.

När jag e klar här ska vi hem. Hem och städa min lägenhet! Vi har varit i Frölunda sen i fredags kväll. ;-) i kväll blir det tidigt i säng då jag och Fredrik ska ut och powerwalk:a innan jobbet. Nu jävlar är det beachen om mindre än 2 månader ju! Thailand!

Ha en trevlig söndag!

.

.

Inga kommentarer: