torsdag 19 januari 2012

Torsdag 19e Januari - 2012.

Goddagens!

Jag vaknade 9 av det dagliga "God morgon Bästis <3" av Erika. Erika har ett 5 dagarsjobb. mån-fre. Så hon är alltid tidigt uppe. Och tycker väl att jag oxå ska gå upp då? Haha.. Somnade om och vaknade 9.45. Upp, ut med Texas, käka frukost. Och sen försökte jag lösa lite världsproblem. Man ska nog helst låta bli att försöka va snäll mot alla. Låta de ha sina problem i fred. Det man inte vet har man inte ont av. Men jag har lite svårt att stå och se på när någon går bakom ryggen på sin "älskade" och sen ljuga att de inte hänt. Nu står jag här och folk tror att jag hittar på? Tror de inte att jag ha nog spännande liv, så jag måste fixa intriger i andras? När det enda jag gjorde va att tala om sanningen? Har dragit mej för det ett bra tag. Men när jag hörde att det hände igen och igen. Tycker inte nån ska komma undan med otrohet. Sen om det stannar tillsammans efter att sanningen kommit upp, det är väl upp till dem. Men att den andre partnern ska sitta hemma blåögd när den andre är ute på grönbete? Inte okej! Speciellt inte om personen med de blåa ögonen är ens vän. Nej jag hittar inte på. Det finns inte en anledning till varför jag skulle hitta på. Jag är inte direkt någon drama tjej. Jag är vuxen. Och har inte tid att sitta hemma och hitta på osanning. Finns andra saker som betyder liiiite mer.

Jag har dammsugat och skurat alla mina golv! Skulle ha varit på gymmet och kört kondition nu på morgonen och sen kört styrka med Fredrik. Men han kanske slutar lite tidigare idag. Så jag tyckte det va onödigt att dela passet. Kör både kondition och styrka nu med andra ord. Kör axlar och biceps och sen en halv mil på bandet. Det blir nog bra. Så kan han oxå köra lite förbränning. Det är inte långt kvar nu! 5 1/2 vecka! Underbart! Snart kan jag dra upp sommarkläderna? wiie! I love packing! <3


Nej nu ska jag avsluta städningen. Damma!

.

Inga kommentarer: