tisdag 17 januari 2012

Tisdag 17e Januari - 2012.

Heej!

Jag vaknade vid 9 av att telefonen plingade! 3 sms! Boom! Ropade Texas till sängen och låg och drog oss en halvtimma. Sen upp. Kissa hunden, frukost, diska, sortera tvätt, tvätta, byta sängkläder, byta överdrag på stolarna, byta handdukar/badlakarn och ta hand om min klädkammare. Nu har jag slängt in en falukorv i ugnen. Ugnstekt falukorv med broccolimos blir det till middag idag. Men innan den ska käkas (vi brukar äta middag runt 18-19) så ska jag iväg och handla och sen träna. Fredrik skulle möta mej på gymmet sen. Han kör långdag för en gångskull. Lunch måste jag få i mej oxå! Blir nog en burk makrill på mitt hembakade bröd! Som snart e slut. Hinner jag så ska jag försöka göra en limpa till idag.

Nej, nu får jag byta om, fixa till mej, hänga sista tvätten och gå bort och handla. Effektiv dag! Behöver dammsuga oxå ju! Puuh!

.

Inga kommentarer: