tisdag 10 januari 2012

Skönaste passet på länge!

Oj då.. Har glömt av att blogga under dagen. Har varit iväg, men nu e vi hemma igen.

Varit på gymmet i över 2 timmar idag. Erika och jag började med att springa 5 km på bandet. (intervall 35 min.) Sen körde vi rygg. La på tyngre än vad jag trodde va möjligt för mej just nu att klara av. Jag har ju fuskat i jul och nyår, men nu är jag ju tillbaka på lchf:kosten. Då kan jag bli yr och klen den första veckan. Innan kroppen fattar att den ska använda fett som energi istället för kolhydrater. Jag verkar ha kommit över det nu. Skönt! Nu blir det inget mer fuska på ett tag. Johan körde med oss sista 45 minuterna. Och han bad oss köra ännu tyngre! Det kommer jag känna av i morgon! Aj aj.. Men det är så det ska vara!

I morgon vilar jag för att jag ska jobba, men på torsdag kör jag ett pass efter jobbet. Fredrik ska iväg och fixa lite saker så jag får peppa mej själv. ;-) blir ben och rumpa!

Blir tidigt i sängen idag. I morgon ska vi upp tidigare för en PW! Nu är Jenny och Fredrik igång! Thailand närmar sej!

Nu får det bli en dusch!

Natti natti!
.

Inga kommentarer: