söndag 22 januari 2012

Söndag 22e Januari - 2012.

God morgon!

Söndagen är här och det ligger snö på gräsmattan! Första gången för i år? Har sovit som ett litet barn här ute på ön. Kollade på en film innan jag somnade. Trodde jag hade 4 filmer att välja bland. Men..

Film 1: funkade inte.
Film 2: hade japanskt tal (dock med svensk text.)
Film 3: va en dokumentär (orka det en sen lördagkväll.)
Film 4: Va den jag såg, Komedi!

Idag byter jag pass med morgondagen. Så jag jobbar till 22 i kväll. Så blir det både mer pengar och skönare dag i morgon. Hinner jag träna oxå! Det har dock varit skönt att vila. Min kropp e så trött. Löpning tar verkligen på benen. Även om man inte får jätte mycket träningsvärk så känns det ändå dagen efter att man sprungit. De e tunga och trötta. Just nu har jag träningsvärk insidan låren. Efter passet i fredags. Men nu får man inte den grymma träningsvärken man fick i början och man knappt kunde gå/böja sej/vrida kroppen.

Igår fick jag svar på nått som glädjer mej oerhört! Lättad! andas ut, ordentlig! :)

Kanske dags för lite frukost oxå? Magen kurrar..

.

Inga kommentarer: