tisdag 17 januari 2012

Go kväll!

Vilken dag! Effektiv som fan! Fick allt gjort..nästan. Skippade dammsugningen. Va ändå inte så smutsigt. ;-)

Jag ligger i badet. Varit på gymmet. Hör och häpna, jag sprang 1 mil idag! Hur grym e inte jag?! Under en timma tog det. Med 2 pauser. Knyta skosnörena som gick upp! Jag ska lägga upp en träningsschema nu, sen ska jag anmäla mej till nått lopp. Så fort det går att springa ute, så kommer jag börja med det.

Undra om man får bättre kondition av att träna styrka? Eller så är kroppen så duktig på att plocka upp konditionen efter att man vilat några månader? Det är tungt de 5 första minuterna, sen springer kroppen av sej själv. Man känner va trött man e efter att man klivit av bandet. Puuh!

Ska ligga i badet tills jag ser ut som ett russin, sen blir det soffan och tv med Babe. I morgon ska jag upp tidigt för personalmöte i stan vid 10. Vovven måste promeneras innan.

Hörs i morgon!

.

Inga kommentarer: