måndag 2 januari 2012

Hemåt igen.

Nu har jag gjort min Måndag på jobbet. Sitter på färjan hem nu. Måndag betyder att ingen snygging kommer att ligga i min säng. Jag får alltså sova ensam. Kan va både skönt och jobbigt. Men idag blir det nog bara hem, käka nått snabbt och sen hoppa i säng. Jag e trött i alla kroppsdelar och organ. Blir att stoppa i hörlurarna i öronen på bussen hem och blunda. Njuta och slappna av. Ibland e bussresan hem ganska skön.

I morgon e det tisdag och jag är som vanligt ledig. Jag ska tvätta vid 11 och städa mitt hem. När Fredrik slutat så ska vi dra till Frölunda och Träna. Efter det ska vi hem till Erika och hänga med henne och Robin. Inte för sent. Jag vill hinna med och mysa ensam med Fredrik i morgon, för sen jobbar jag heldag på onsdag och övernattar på jobbet och jobbar till 18 på torsdag. Sen har jag honom i 3 hela dagar! Underbart! Det e så jobbigt måndagsmorgon när man måste slita sej ifrån sin älskade när båda ska till jobbet, efter att man haft en skön, rolig och underbar helg tillsammans. Man vänjer sej fort vid att va två. Jag har lärt mej att vänja mej fort vid att vara ensam oxå. Bara inte lika snabbt. ;-) saknat honom idag. Saknade honom ännu mer när han skickade messet: jag vill inget hellre än att ligga i sängen med dej hela dagen. Han e sjukt fin min prins. <3

Nog om min prins. Nu ska jag kliva av färjan och på bussen.

Hörlurar - in. Spotify - ON.

.

Inga kommentarer: