onsdag 11 januari 2012

Onsdag 11e Januari - 2012.

Hej hopp!

Då va onsdagen här. Jenny ska jobba onsdag - torsdag. Övernattar där i natt. Så jag är hemma vid 19 i morgon igen. Datorn är med! Så i kväll blir det film för mej själv i jobbsängen! Ska försöka klämma in en promenad med Texas innan jag lägger mej.

Började dagen idag med en PW! Andra tidiga PW för denna vecka. Idag va det riktigt jobbigt! Försöker hänga med i Fredriks takt, han har ju lixom lite längre ben än mej och "älgar" iväg. Samtidigt har jag lågt blodtryck och blir sjukt trött och yr av för jobbig sysslor på morgonen. Vi går lixom bara upp, slänger på oss kläderna och ger oss ut. Jag tror det är bra för mej. Och det är ju skit gött om det är jobbigt. Så kroppen får kämpa lite. Ju jobbigare, desto mer bränner jag ju! Fick bara sätta mej ner och hämta andan när jag kom hem. Sen åkte det ner en proteindrink med mixade hallon och grädde i. ;-)

Idag tror jag inte att det va nått planerat. Så det blir väl en väldigt lugn dag.. Till.

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: