torsdag 5 januari 2012

Torsdag 5e Januari - 2012.

God morgon!

Då va jag här igen. På Backa plan. Väntar på min buss. Idag va det inte lika jobbigt att gå upp. Kanske för att jag kör "bara" till 18 idag. Och sen e jag ledig tills på måndag. I helgen blir det hårdträning. Jag ska börja med intervallträning. Springa 3, gå 5. I 50 minuter. Fast börja passen med lite styrka. Måste träna ryggen. Har så sjukt ont i den när jag kliver upp på morgonen. Nere i ryggslutet :-(

Va händer mer i helgen då? Minsta möjliga. Kanske my dog mässan. Men jag får se om jag orkar med allt folk.

Måste ju tillägga att mitt hår blev jätte mjukt att ricinoljan! Och jag har reden väldigt bra kvalité på håret. Då jag nästan aldrig använder hårfön eller plattång. Kanske skulle testa ricinoljan ändå? Kanske inte varannan dag, utan en - två gånger i veckan? Jag behöver toppa håret. Men jag ska inte dit förrän i början av februari. Min frisör har slutat! Bahh! ångest! Byta frisör e värre än att gå till en gynekolog! Frisörer klipper alltid för mycket. Jag som "bara" vill toppa håret. Men Angela min förra frisör gjorde som jag sa. Toppade det ytterst lite. Var 3:de månad. Och slingrade utväxten. Jag hoppas den nya lyssnar. Annars får Fredrik börja klippa mej. Och han kommer INTE våga ta för mycket! ;-)

Nu kommer min buss.

Ha en bra dag! Ciao!

.

Inga kommentarer: