måndag 30 januari 2012

To do this week.

Måndag: Jobb 7-22.
Tisdag: PW 30 min, träna förmiddag pass 1 löpning, tvätta, träna eftermiddag pass 2 styrka med Fredrik, sola.
Onsdag: Jobb 7-22 - övernatta.
Torsdag: Jobb 7-22.
Fredag: PW 30 min, fixa nytt pass, fika med en vän, träna styrka + cross med Fredrik, sola, tjejkväll - skräckfilm och grönsaker med dipp! :-D sova i Frölunda.
Lördag: Träna boxningspass med Fredrik! Städa! Myskväll!
Söndag: Träna löpning + styrka!

Det blir alltså en lugn helg. Jag måste prioritera nu känner jag. För jag kommer jobba massa framöver, innan och efter Thailand. Kör jag hardcore på helgerna så e jag sliten på vardagarna. Då kommer jag inte orka med varken jobbet eller gymmet 100%. Jag prioriterar min hälsa framför fest. Det lär bli en del fest i Thailand om jag inte har missuppfattat min andra hälft. <3 Och det finns massa andra roliga saker att lägga sin tid på, på helgerna.

Vilken underbar vecka jag har framför mej! :-*

.

Inga kommentarer: