lördag 18 februari 2012

38,3.

Jag ligger i soffan. Hoodie, Mjukisbyxor, strumpor, stickade sockar och ett täcke över mej. Jag har feber. Jepp. 38,3. Fredrik vågade inte ta i mej. Och det har jag full förståelse för. Vem fan vill vara sjuk nu? När vi ska till Thailand om en vecka?

Han hämtade mej, fixade käk åt mej och va till affären och köpte glass åt mej. Sen åkte han. Med vännerna 6 red bull och absolut vodka. Han skulle på grabbkväll. Jag va livrädd att han oxå skulle va sjuk så han oxå skulle sitta här hemma. Jag vill vara själv! Men han va frisk. Puuh. Det är inte jag. Det gör så ont i bröstet att hosta så jag började böla förut. Och då gör det ännu ondare att andas. Ursch. Så nu ligger jag här och fryser och äter glass. Smart? Nja, men jag måste kyla ner halsen med något. Så där har jag väl ätit kolhydrater för ett halvår framöver. Haha. Men nu är det att bli frisk högsta prio. Mamma sa att jag måste åka in till sjukan i morgon om jag inte blivit lite bättre. Försöka få nått så jag blir frisk fort. Innan resan. För flyga med det här önskar jag inte min värsta fiende. 14 timmar. *ryser.
.

Inga kommentarer: