söndag 19 februari 2012

Svettiga sängkläder.

Nu är jag uppe! Har ju en hund som måste kissas. Så jag klev upp för en timma sen, ut med vovven. Och sen passade jag på att ta en dusch. När det va som varmast för mej. Annars e det inte kul att duscha när man har feber. När jag klev ur sängen så va det blöta fläckar under mej. Febern svettas ut. Så jag måste byta sängkläder oxå.. Jobbigt!

Jag har fått i mej mat nu oxå. Jag hade ju gjort äggröra med bacon för att ha i dag på jobbet. Massa matlådor i kylskåpet. Så jag slipper laga mat. Härligt. Nu ska jag bädda ner mej under täcket och kolla på tvn hela dagen. Såg att de 102 dalmatinerna visas på 4:an sen! Gött! Barnfilm e det ultimata när man e sjuk. Är hemma ifrån jobbet i morgon oxå. Sen är set min tur att jobba på onsdag igen. Då hoppas jag att jag hunnit bli frisk.
.

Inga kommentarer: