onsdag 15 februari 2012

Onsdag 25e Februari - 2012.

Hallå!

Idag har Jag mycket på agendan!
Börjar med att tvätta nu direkt på morgonen. Sen en snabbstädning i hemmet. Vid 12.00 ska jag va på gymmet i Majorna och köra ett pass vid 12.35. Tänkte värma upp en halvtimma på CT innan. Det är ett ganska nytt pass på 30 min. Jag kommer med recension sen. ;-)

Efter träningen ska jag hem till Becca en sväng. Vi skulle ju ha setts igår, men det blev ju aldrig av. Ska gå igenom lite jobb och semester.

Sen hem för att köra ett pass på mitt gym med Babe. (om jag orkar!) efter det ska vi bättra på färgen i solariet en snabbis! Till kvällen väntar thaimat som Babe ska laga. :-*

Låter som en bra dag va? Dax att starta upp den med en tur ner till tvättstugan. Sen ska de dammas! ;-)


Ha en grym dag! Vi hörs under dagen. Ciao!



Inga kommentarer: