söndag 5 februari 2012

Söndag 5e Februari - 2012.

Heej!

Idag har Jag varit aktiv! Började dagen med att baka scones! 


Sen drog vi till gymmet! Höll mej på bandet i en timma. Löpning och PW med lutning. Efter gymmet drog jag förbi solariet. På vägen dit drack jag min smoothie med proteinpulver i! Mums! Smakade milkshake!


När jag kom hem så hade Adde dammsugat och skurat golven. Bara för mej att börja dammtorka! Sen va vi uttråkade igen. Jag kom på att vi skulle dra och åka skridskor! Så vi fixade en termos med te, packade ner Texas i hans väska och drog till Ruddalen. Där mötte vi upp Erika och Robin. Åkte en stund, tills tårna frös till is.










Nu är vi hemma igen! Jag har nyss tagit ett bad. Så nu är man varm igen! Nu ska vi slänga i oss tacopaj som jag gjorde förut mellan städningen och skridskoåkningen. Magen kurrar nu! Inte hunnit äta nån lunch heller. 




Nu blir det mys i soffan! Och en film!

.

Inga kommentarer: