lördag 25 februari 2012

Lördag 25e Februari - 2012.

Hej hopp!

Fy fan vilken dag! Solen skiner och det är vårväder ute! Och är jag ute eller? Öhh nej jag ligger på soffan och orkar knappt nått annat. Jag har nada energi. Somnade här på soffan och Fredrik väckte mej och sa att det va dax att köra igång tvätten. Och han hade fixat käk. Min fina prins. Jag ligger på soffan än, och Babe har diskat och plockat undan.

Jag ska snart dra ner till tvättstugan och hänga tvätten och köra igång en till. Jag kommer gå tillbax till soffan sen. Jag orkar verkligen inte göra nått ansträngande. Ska ju städa här egentligen. Men vi får nog göra det i morgon istället. Ska packa klart sen oxå.

Skickade precis iväg Fredrik. Han va rastlös och ville hitta på nått. Jag blir galen när någon runt mej har energi och stutsar. När jag bara vill vila. Skönt att vara ensam en stund.

Nu tvätten!
.

Inga kommentarer: