fredag 10 februari 2012

Fredag 10e Februari - 2012.

God morron god morron!

Upp ur sängen 8! Även om jag inte somnade förrän 2 i natt! Puuh!

Har fått i mej frukost och prövade på att göra mandelmassa. Jepp jag lyckades! Så nu har vi 8 små semlor till i kväll. Mums!

Jag ska dra iväg om en timme. Ut till jobbet på utbildning några timmar. Sen raka vägen hem och få i mej käk. När Babe slutat så drar vi och tränar. Hem och fixa oss för sen bär det av till Frölunda. Vi ska ha myskväll med hans Mami! mysigt! Vi ska sova där för att köra boxning på gymmet där till morgonen! Har längtat efter det passet hela veckan! Har dock bara fått reservplats. Men jag såg att de kör med 7 st dropin. Så vi får väl gå dit lite tidigare för att få platser.

Sen är det inte planerat mycket mer i helgen. (förutom träning och städning. Vi har städardag på lördagar. Det går så jäkla snabbt när vi kör ihop. En timma så e det fint och rent igen.) Kommer iaf bli en lugn helg. Nästa helg jobbar jag, och helgen efter det drar vi till solen! Wiiiie!

Hörs under dagen! Nu ska jag fixa mej och gå ut med the dog! Han får stanna hemma i dag. Det tar inte lång tid de här!

Puss å Kram!
.

Inga kommentarer: