lördag 18 februari 2012

Kvällens middag!

Tacos (med hembakade tortillas) och jordgubbar!

Satte på en film. Såg de 5 första minuterna och de 5 sista. Somnade på soffan under täcket. Vaknade upp genomblöt! Svettigt! Det går från varmt till kallt, varmt till kallt när man har feber. Nu är det varmt igen.

Jag har 2 program att välja att se på tv i kväll. Melodifestivalen och gladiatorerna. Kanske ska passa på att se altenativ nummer ett då Fredrik inte låtit mej se det? Passa på nu menar jag? Men det känns ändå meningslöst när jag inte sett de 2 första. Men Molly är med idag! Det får bli melodifestivalen. Sen efter det blir det nog sängen. Jag har sjukskrivit mej i morgon. Så jag lär ligga kvar i sängen. Och jag blir utan baby oxå. :-( Han vill inte vara med en sjuk Jenny. Segt ju. Men jag har ju honom i 2 veckor dygnet runt snart! <3
.


Inga kommentarer: