fredag 3 februari 2012

Dax att dra vidare..

Nu har vi varit och solat! Vi svängde förbi Ikea innan solningen. Gillar inte badlakarnen på hotellen utomlands. Jag vill ha min egna! Så jag köpte en rosa till mej och en lila till Fredrik! <3 och såklart fick jag med mej 2 paket med värmeljus! Det måste man köpa när man e där. Våra va slut oxå. I morgon ska det mysas med baby, och då e ju värmeljus ett måste! Kanske ska tillägga att jag typ bor granne med Ikea. Så ni inte tror att vi åkte flera mil för lite ljus och två badlakarn. ;-)

Nu har vi fått i oss middag! Fredrik hade gjort en broccoligratäng och kött! Magen e glad! Dessutom innehöll den typ nada kolhydrater! Bara massa fett och proteiner! Just the way I like it!

Väntar på att herrn ska dj:a klart här så vi kan åka vidare. Till Erika! Wiie! Jag har längtat efter denna kväll hela veckan! Girltalk! ;-) tjejmys!

.

Inga kommentarer: