tisdag 7 februari 2012

Tisdag 7e Februari - 2012.

Hej hopp!

Vaknade upp på jobbet idag. Sovit 8 timmar och e utvilad! Ska snart äta min frukost. Som alltid består av 2 ägg, 1/2 pkt bacon och en matsked grädde. Så stekts det ihop till en röra! Det håller man sej mätt på fram tills lunch!

Idag jobbar jag till 22. Är ju alltid ledig tisdagar annars. Men en utav mina kollegor är utomlands, så jag jobbar för henne idag, och hon för mej i morgon. Så i morgon är jag ledig! Om jag får igenom schemat jag gjorde igår så kommer jag alltid jobba:
Måndag 7-22.
Tisdag 7-22.
Torsdag 7-18.

Men vi får se vad tjejerna säger när jag går igenom schemat. Altenativ blir det:
Måndag 7-22.
Tisdag 7-22.
Varannan Torsdag 7-18.
Varannan Fredag 7-18.

Mitt val är lätt det första alternativet. Mycket lättare att komma ihåg. Samtidigt så gör det ju inget att vara ledigt 2 dagar emellan tis-fre. Finns ett altenativ till, då kommer jag behålla min helg, som jag har nu. Räknade ut, och jag förlorar 800 spänn i månaden om jag tar bort helgen och jobbar vardagar de timmarna istället. Men jag är lite sugen på att ta ett annat jobb någon helg ibland. Testa på något nytt.

Vi får se.

Nu ska jag käka min äggröra! Magen kurrar här!

Psst.. Idag är det 19 dagar kvar tills vi sitter på Landvetter och väntar på vårt flyg! Underbart ju! Ds.
.

Inga kommentarer: