fredag 24 februari 2012

Slut på energi!

Jaha då satt man i sin soffa igen då.

Förmiddagen va allt annat än vilt. Jag somnade på sängen. Vid 13.30 drog vi mot Frölunda. Fredrik fick klippa sej och va sen och växlade pengar.
Påvägen hem köpte vi med thaimat. Sen hem och äta. Efter maten somnade jag under filten på soffan. Jag har inte mycket energi kan jag säga, den tar slut fort. Nu har vi kollade på tv och gör det än. Sitter och väntar på att BB ska börja sen hoppar jag i säng. Skit trött!

Fredrik och Texas har busat i massor idag! Skrattat så tårarna har runnit.

Känns som vi bara sitter och väntar på att söndagen ska komma. Hade jag kunnat och orkat så hade jag bränt energi och tid på gymmet. Men det finns ingen energi över att bränna.

I morgon ska vi storstäda och tvätta här hemma. Sola en sväng, och Adde ska träna. Då kommer tiden gå undan lite. :-) Så ska jag packa det sista! Wiie! Ångest för den långa flygningen bara.. Sova sova sova.. ;-)

Hörs i morgon!
.

Inga kommentarer: