fredag 10 februari 2012

I badet!

Jag ligger i badet!

Har haft en dag full av energi! Först jobbet några timmar. Sen drog jag och kollade lite i affärer. Kunde ju såklart inte gå hem utan någon köpt så en ljusgrå hoodie fick hänga med hem! Handlade lite mat påvägen hem oxå. Slängde ihop pizzabullar! Blev skit goda!

Den va det bara att hoppa i träningskläderna för Fredrik hade slutat och plockade upp mej här hemma. Körde en timma på gymmet. Uppvärmning: Rodd. Styrka: rygg och mage.

Nu har jag plockat ihop allt som ska med hem till Fredrik. I kväll kör vi en myskväll med hans mamma. Hon har fixat nötter, grönsaker och dipp! Jag står för pizzabullar, semlor och mörk choklad! Kommer somna illamående! ;-)

Ha en mysig fredagskväll! De ska vi ha! <3
.
Hemmagjord Mandelmassa!
Pizzabullar! :D
Min semla på jobbet förut! :D

Inga kommentarer: