tisdag 14 februari 2012

Tisdag 14e Februari . 2012.

Hej hopp!

Jag e vaken! Vaknade såklart vid 8! Nu börjar kroppen ställa sej in! (har dock klockan ställd än.) Upp och mysa i soffan och åt en god frukost. Sen insåg jag att min rygg kommer fucka upp hela dagen. Så jag får ta det lugnt. Har gått igenom lite saker som jag flyttat framför mej. Men i soffan stannar jag. Film och dunntäcke. Ska försöka ta en dusch iaf. Och plocka undan lite här. Jag som skulle träffa en vän idag, och fixa lite annat inför i kväll. Men jag får tänka om. Får försöka dra mej till hemköp och handla det som behövs. Lite mys ska man väl försöka få till det i kväll. Är ju ändå alla hjärtans dag.

Nej nu ska jag slutföra en grej. Och dra med den till affären sen och posta.

Hörs under dagen, Jag lär mysa sönder mej med min vovve idag! Han gillar nog när jag har ont och kan ligga med honom och mysa i soffan hela dagen.
.





Inga kommentarer: