söndag 12 februari 2012

Söndag 12e Februari - 2012.

God morgon! Eller?

Jag hade en skitdag igår! Körde ju ett pass med boxning. Kände redan då att allt inte stod rätt till med mej. Yr och illamående. Ryggen värkte. Men jag körde passet ändå.

Väl hemma, efter maten så hamnade jag i soffan. Då började det göra ont när jag andades till och med. Jag fick lägga mej på golvet med benen högt upp. Fredrik gav mej värktabletter. Det gjorde så ont att tårarna rann och till slut kom alla mat upp. Jag hatar att spy, men det hjälpte lite. Jag orkade gå igenom kläderna med sommarkläder och plockade i ordning i klädkammaren. Sen satt jag i soffan hela kvällen. Med en redbull och en skål nötter. Vid 22.30 orkade jag inge mer och gick och la mej. Plockade med mej datorn och kröp under täcket. Slog på en film. Tecknat! :)

Vaknade vid 9 i morse av att Fredrik nöp mej i rumpan! :D Han vaknade innan mej? Ovanligt! Men superskönt! Slapp jag väcka honom.

Vi har ätit frukost, och jag har varit ute med Texas. Nu har jag gått tillbaka till sängen och ligger här och läser bloggar.

Idag hoppar jag gymmet. Det finns ingen anledning och gå dit idag. Ryggen värker än, och rör jag på mej för häftigt så håller jag på att kräkas igen. Sjukt jobbigt. Man ska inte vila bort ryggsmärta. Så jag får väl försöka röra på mej lite. Vi funderar på att dra nånstans och gå. Skatås.Så vi kommer ut lite. Vid 15.20 är det hockey som gäller. Sverige - Finland. Och i kväll är det premiär av Kontoret! Yeah!

Måste sätta mej och göra recept för allt jag bakat i helgen oxå, och lägga ut på min LCHF blogg. Semlor och Pizzabullar! :)

Hörs under dagen! Puss å Kram!

Piggelinen som borde duscha. 
.

Inga kommentarer: