tisdag 7 februari 2012

Åhh..

Va dåligt jag e på att blogga nu!

Sitter på jobbet än. Har precis ätit middag. Så nu är magen nöjd. Dricker lite jordgubbste. Självklart med en skvätt grädde i! Smakar ju nästan som efterrätt!

Ska bli skönt att komma hem i kväll. Fredrik sover alltid hemma hos sej när jag jobbar. Så i kväll är sängen tom när jag kommer hem. Jag ska packa upp väskan och sen packa ner mej själv i ett varmt bad. Ska sen lägga mej i sängen och kolla på Sofias änglar. I morgon ringer klockan 8! Tvättardax! Jag ska nog försöka mej på att baka skorpor oxå. Hittade ett recept förut.

Och i morgon ska man besöka gymmet. jag kör ett tidigt pass i morgon då Babe inte ska träna. Så ska vi iväg och sola. Frågan e om jag borde sola mer? Jag kommer va jätte brun innan jag åker till Thailand.. Haha. Solade i ett starkare solarium förra gången och fick ganska mycket mer färg! Man vill ju inte bli rynkig heller.

Nej nu får jag göra ett ryck här! Dvs hänga med i tvn! ;-) 2 timmar och lite till innan hemfärd!

Hörs i morgon! Lovar att blogga lite bättre då! :-*

.

Inga kommentarer: