tisdag 21 februari 2012

Huvudvärk!

Sitter med datorn och kollar nätbutiker. Jag har shoppingförbud. Men titta kostar inget. ;-) Just nu är det topshop som granskas. Fina bikinis! MEN fyra får räcka för Thailand.

Jag har skurit upp kiwi som jag stoppar i mej. Fått i mej en banan till oxå. Plus lite keso. Många bäckar små! Min mage funkar inte alls när jag dricker hostmedicinen. Så jag undviker den nu. Jag blir ändå så jävla fluddrig på den. Snurrig och inte med alls.

Och jag har fått sån fruktansvärd huvudvärk! Det gör ont bakom ögonen och jag är ljuskänslig. Så jag fönstershoppar med solglasögon på. Lindrar lite. Och visst e de snygga? Mina nya brillor? Från accessorize, 200 spänn. Mina förra brillor kostade 19 kr, och de köpte jag inför tam tam. (Ifall solen skulle skina. Men det va svinkallt och mulet.)

Jag borde egentligen gå och lägga mej. Sova bort. Men jag e inte de minsta trött.
.

Inga kommentarer: