fredag 17 februari 2012

Fredag 17e Februari - 2012.

Hej hopp!

Fredagen är här! Inte så mycket ledig helg då det är min tur att jobba. Men så e det. Jobbar ju bara till 14 i morgon, så jag hinner ändå vara ledig.

Va händer i dag då?
Jag ska fixa lite här hemma i mitt hem på förmiddagen. Packa träningsväskan och plocka ihop lite mat. Vid 13 ska jag dra in till stan. Först va det tänkt att jag skulle luncha ihop med en kompis. Men hon e tyvärr sjuk. Så jag får dra in själv (med Texas under armen.) Ska fixa saker till resan. Får ta NK där man får ha hunden med sej. Apoteket finns ju där oxå. Resorb och myggmedel ska med i resväskan. Vid 15 ska jag va på Sportlife Frölunda. Träna med Erika. Men först ska jag förbi Fredriks hem och lämna vovve, mat och efterrätt.

Träna och basta. Sen blir det middag hemma hos Fredrik med hans familj. Vi sover nog där. Så jag får åka till jobbet därifrån i morgon.

Det va min dag de. Nu kör jag igång med hemmet! Så jag blir klar innan jag ska hoppa i skorna och dra iväg in till stan! Ciao!

Texas och Jag myste i soffan igår kväll när Babe redan låg och kramade kudden i drömmarnas land. <3

Inga kommentarer: