lördag 18 februari 2012

Fy fan va kasst jag mår!

Sitter i bilen med jobbet. Jag blir avsläppt efter vägen och Babe hämtar upp mej där. Vi hoppar över både träning och solning. Jag vaknade ju med ont i halsen. Nu är det riktigt jobbigt. Tungt att andas och det smakar blod när jag hostar. Ömmar i bröstet och ryggen när Jag tar djupa andetag. Insåg att det va viktigare att försöka bli av med den här skiten än att pumpa musklerna en gång extra och bättra på färgen. Som Fredrik sa. Du blir ju inte otränad bara för att du hoppar ett träningspass. Och värre e de väl om jag skulle bli sämre för att jag tränar. Nu vill jag bara hem och hoppa i mjukisbyxorna och Fredriks hoodie. Koka en kanna med te och hinka. Sen sova. Jag ska bara inte vara ifrån jobbet i morgon. Jag har satt noll sjukfrånvaro detta år. Men just nu verkar det inte bli nått jobb. Blir ju alltid värre innan det blir bättre. Typiskt. Varför just nu? När vi åker om en vecka? :-(
.

Inga kommentarer: