torsdag 16 februari 2012

Mysig morgon.

Jag sitter i soffan. Redo att snart dra iväg och jobba lite. Det snöar ute! Mysigt!

Texas och jag tog oss en promenad förut innan det började snöa. Och efter det har jag ätit frukost och bakat! Insåg att jag hade så mycket riven kokos hemma. Så jag bakade kokostoppar. Blev skit goda!
Här finns receptet!

Har nyss druckit en kopp varm choklad! :-P

Tar mej med Texas till jobbet så han får komma ut lite mer. Hoppas dessa 3 timmar går undan. För jag vill till gymmet! Har träningsvärk i rumpa, höften och axlarna. Pyttelite i magen. Så det blir nog att köra Triceps/biceps idag. Så kör jag axlar och bröst i morgon. Avslutar med CT. Det blir 6 träningspass denna vecka! I love it!

Nu vill Texa ha uppmärksamhet, och jag borde hoppa i nått annat än Fredriks Mjukisbyxor! Önskar jag kunde bo i dem. Sjukt skönt när inget klämmer åt! Den roliga veckan började igår oxå, och då e man ju extra svullen. Men gött att få den nu, för då slipper jag den ju i Thailand. :-D

Hörs senare!
.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Gud vilken vacker hund du har!

Har fastnat lite för din blogg, hittade den när jag letade recensioner om Heat 02. Såg dock att de inte var så bra för dig? Jag har haft dem i nån vecka och tycker att de är super :)

Ha det bra!

Jenny M. Bäcklund sa...

Tack! Jag han e underbar min lilla vovve!

De funkade ju på mej, träningsmässigt. Och jag tappade hungern på dem. Men jag fick sjukt kort stubin och lättirriterad på dem. Men hade önskat att de inte hade en sån negativ inverkan på min kropp. Nu tränar jag bara på koffeintabletter. Det funkar bättre på mej!
Men kul att de funkar på dej! kanske ska tillägga att jag är väldigt lättpåverkad av alla slags träningspreparat och läkemedel.
Ha det bra! :)