lördag 18 februari 2012

Lördag 18e Februari - 2012.

Hej hopp!
Står i regnet vid järnvågen och väntar på bussen. Jag byter buss här idag därför att jag åkte ifrån frölunda. Gick lika smidigt därifrån som hemifrån. Om inte bättre? Här slipper jag alla alkisar och jobbiga uteliggare. Dock finns ingen pressbyrå eller 7/11 här. Om man vill köpa nått i väntan på bussen. Får vänta här en kvart. Lika som hemifrån på bussbytet.

Sovit som en prinsessa i natt, men vaknade upp med ont i halsen och hosta. :-( inte bra alls ju. Få bli en del te på jobbet idag. Så får vi hoppas det går över. Värsta som finns är att flyga med en förkylning. Tryck i hela huvudet. Och det är ju ingen kort flygtur vi ska göra direkt.

Längtar tills i kväll. Ensamkvällen. Då ska jag börja packa! :-D Nu har vi köpt allt inför resan, förutom solskydd. Men det tänkte vi fixa på flygplatsen eller på plats. Jag har 15 hemma. Men man kan behöva 30 de första dagarna. Solen e sjukt stark där. Och bränna sej e ju det sista man vill göra.

Nu ska jag läsa nyheterna. Hörs under dagen! Ciao!

Frukost/Lunch och Texas e med!
--->

Inga kommentarer: