torsdag 23 februari 2012

Jag fixade det!

Ligger på soffan igen! Skönt!

Jag fixade vaxningen och jag hämtade passet. Så nu är allt klart inför resan, förutom att jag behöver växla pengar.

När jag va klar i stan så drog jag hem. Utanför min port stod baby och väntade på mej! Åhh kärlek! Men jag fick inga pussar. Han e så rädd att bli sjuk. Haha.

Vi har degat hemma sen jag kom hem. Köpte en låda piggelin. Så nu ömmar inte min hals lika mycket. Fredrik har redan gått och lagt sej. Jag ligger under en filt på soffan och kollar på lyxfällan. Är skit trött och borde oxå gå och lägga mej. Men jag vill så gärna se biggest loser och sen bb. Vi får se hur länge jag orkar ligga här och hålla upp ögonen.

I morgon har jag inga planer. Skönt. Sova ut! :-)

Söv sött!

Update: ingen biggest loser?! Jävla friidrott!!
.

Inga kommentarer: