lördag 18 februari 2012

Träningsskadad?

Jo vi ska på semester. Men vet säger att man inte kan träna på semestern? Enligt väldigt många så lämnar man allt vad muskeluppbyggnad och fettförbränning är där hemma när man sätter sej på flyget. Men för några ingår träning i semestern. Träningen får mej att må bra. Jag måste få träna lite när jag är borta. Vet ni va jobbigt det är att komma tillbaka till gymmet efter att man haft en paus i träningen på 2 veckor? Man får börja från början! Visst går det snabbt att komma tillbaka. Men det är sjukt segt de första gångerna. Jag har suttit och googlat "gym på krabi". Men inte hittat nått speciellt.

Så igår när vi va på Frölunda torg och fixade lite grejer inför resan så köpte Fredrik med sej en sån här. Kan man göra rätt många övningar med. På hotellrummet innan den goda hotellfrukosten. Och jag har laddat ner en APP med jätte många övningar man kan göra enbart med kroppen.

Kanske oxå ska tillägga att LCHF:en lämnas hemma. Det finns inte en chans att jag kommer krångla på restaurangerna och tjata: - No carbs. De kommer inte fatta ändå. Jag ska försöka undvika det värsta för att slippa få ont i min mage. Men jag kommer inte tänka mej för. Drinkar, godis och chips kommer åka ner! Och laktos behöver jag inte ens tänka på, då de kör med kokosmjölk i allt! Och kokos-ko'n är jag inte allergisk mot! ;-)

Men när jag sätter min fot på landvetter igen så är jag back on LCHF igen!

.

Inga kommentarer: