fredag 17 februari 2012

På gymmet!

Går på bandet. Dax för uppvärmning. Blev träna ensam idag, ja eller Babe kommer hit snart. Men det va ju tänkte att jag skulle köra med Erika. Hon fick andra planer.

Varit en sväng på stan innan. Köpte mej ett par solglasögon! Sjukt snygga! Jag brukar ha svårt att hitta några som sitter bra. Lämnade sen Texas hemma hos Fredrik. Träffade Tess och henns syster på vägen och promenerade tillsammans hit. :-) Man hittar alltid någon man känner när man är på denna sidan av stan. Det e bara jag som bor på andra sidan.

Jeje. Nu ska jag köra biceps och bröst. Sen tänkte jag ta en sväng i bastun. Efter att vi är klara ska vi förbi torget och fixa sakerna på Apoteket som jag inte hunnit med än. Sen middag och fredagshäng med Fredriks familj. Perfekt dag ju!

Just de, Jag bakade tortillas förut. Vi har saknat att ha nått bröd till tacosen. Blev skit bra! Så i morgon blir det tacos till middag! Är han lycklig, e jag lycklig. <3
.

Inga kommentarer: