torsdag 2 februari 2012

Skoskåp.

Min hall i min lägenhet e så tom efter att jag tog ner spegeln och hängde den i klädkammaren. Jag vet precis va jag vill ha i hallen. Ett skoskåp som man kan ha lite allt möjligt i. Handskar och mössor och sånt. Men jag försöker faktiskt hitta ett sånt jag vill ha på blocket. Dels för att man kan komma under halva priset. Och dels för att då behöver man inte bygga ihop skiten själv. Så är det ju miljövänligt att köpa begagnat. Så ska jag ha en spegel över där sen. Hallen måste renoveras oxå. Nytt golv, lister och måla taket och fixa väggarna. Dörrkarmar och dörrar ska bytas ut.

Nu har det kommit ut ett skoskåp på blocket. Som jag vill ha. Jag vågar inte ringa, för då är det väl säkert kvar och jag har ingen möjlighet att hämta det nu när jag e på jobbet. Jag ringer i morgon. När jag kan hämta det istället. För att de om det finns kvar..

500 spänn i stället för 995. Och som sagt så slipper man slita sitt hår över Ikeas beskrivningar..

.

Inga kommentarer: