måndag 20 februari 2012

Han kom och gick..

5 minuter va han här. Hämtade sin mat och sitt vaccin, plus grejerna till Thailand. Så han kunde packa. Lika bra att dra med allt hem. Ifall jag e sjuk resten av veckan. Så slipper han komma hit igen. Finns en risk att jag ser honom på söndag nästa gång. Ute på flygplatsen, när vi ska åka. ;-) men jag har ju Texas som jag kan gosa med.

Nu är alla planer denna vecka fram till torsdag avblåsta. Nästa plan e vaxning på torsdag. Träningspassen är avbokade hela veckan. Jag hoppas å att jag kommer kunna ta några långpromenader i helgen. Så jag får upp flåset lite innan avfärd. Håller tummarna på solsken så man kan dra ut till fiskebäck? Med Fredrik och Texas. <3 innan jag lämnar bort Texas för 2 veckor. Min lilla bebis.

Nu ska jag dra på en film. Och fortsätta dega i soffan. Vila bort influensan!


Bild från förra gången vi var där.

Inga kommentarer: