söndag 19 februari 2012

Motigt.

Det är inte kul att ligga sjuk. Speciellt när man har tusen saker att göra, men man har inte orken till det. Jag har fixat lite i köket. Plockat in disken och diskat. Frusit in mat som blivit över. Och plockat ner sakerna vi köpt inför resan i resväskan.

Nu ligger jag på soffan igen. Med massa kläder och tofflor. Plus ett täcke över mej. Knaprar Alvedon mot febern och mot huvudvärken. Men det verkar inte hjälpa. Jag ska nog gå upp till vårdcentralen till morgonen och se om jag kan få nått utskrivet. Så jag piggnat till fort.

Jag ligger och drömmer mej bort till thailand. Det är en vecka kvar idag. Sjukt skönt! Men jag måste bli frisk!

Kollade vädret för Göteborg denna vecka, ser ju ut som allt snö kommer smälta/regna bort! Wiie! Hoppas vi kommer hem till + 10! Och solsken! Så man kan hänga undan vinterjackan innan man åker! ;-)
.

Inga kommentarer: