onsdag 1 februari 2012

Onsdag 1e Februari - 2012.

God morgon!

Nu är februari här. Blir säkert årets segaste månad! För i slutet av denna månad åker vi till Thailand! :-)

Sovit som en kratta i natt! Vi gick och la oss vid 21 redan. Kollade på film. Men jag somnade inte förrän runt 23.30. Skitsvårt att somna. Och sen vaknade jag varje timma och kollade på klockan, tills klockan ringde.. 06.00. Få se hur trött jag e på jobbet idag, men jag känner mej ganska pigg faktiskt.

Nu blir det 2 dagars jobb, så i natt sover jag på jobbet. Datorn är med oxå. Jag har lite att pilla med. Nu får jag inte pussa på baby förrän på fredag efter att han slutat jobbet. Men det blir så denna månad, måste ju jobba igen resan. Sen har vi ju varandra dygnet runt i 2 veckor. :-*

Hörs under dagen! Nu ska jag slänga på mej skorna och dra till bussen!

Ha en grym dag!

.

Inga kommentarer: