fredag 3 februari 2012

Fredag 3e Februari - 2012.

Fredagen e här! Jag hade ställt klockan på 8, men vaknade till när Fredrik gick upp vid 6. Jag kunde inte somna om. Så jag låg kvar i sängen och kollade på gårdagens avsnitt av lyxfällan som jag missat. Sen hoppade jag i ett bad. Skrubb, inpackning i håret och ansiktsmask. :) Nu har jag fått i mej frukost och ska väl snart börja göra mej i ordning. Får fixa mej lite extra idag då jag ska fotas för mitt pass. :) Ska träffa Frankie och Nellie vid 10 på stan. Hade tänkt försöka klämma in att fixa passet innan det. Så när Jag och Frankie e klara på stan, så kan jag dra direkt till gymmet. Tar med träningsväskan in nu. Träna på nått av sportlife i stan. Domkyrkan eller Ullevi.

Nej nu får jag lyfta rumpan ur soffan och börja göra mej i ordning. Hörs senare! 


Ciao! 

Inga kommentarer: