torsdag 9 februari 2012

Torsdag 9e Februari - 2012.

Haj haj!

Sitter på bussen! Veckans sista jobbpass. Ska till jobbet i morgon oxå, men då e det bara utbildning i några timmar.

Jag hade sjukt svårt att somna igår. Thailand i tankarna. Sen tror jag koffeintabletterna gör sitt. Ändå tog jag dem ganska tidigt igår. Jag slängde visserligen i mej 2. Får hålla mej till en eller en och en halv kanske. Kroppen vänjer sej ju efter ett tag.

Idag jobbar jag in tid, brukar ju sluta 18 på torsdagar, men idag kör jag ända till 22. Nästa vecka jobbar jag bara måndag, sen är jag ledig fram till lördag! Blir en del fixande då. Och gymmet såklart!

Nej nu ska jag gå igenom min iPod. La in ny musik igår. Tänkte fixa en workout - lista så jag slipper ha med min iPhone inne på gymmet.

Hörs under dagen!

.

Inga kommentarer: