torsdag 16 februari 2012

Torsdag 16e Februari - 2012.

Goddagens!

Ja då va torsdagen här, och yttligare en dag närmare Thailand! :D Idag då? Jag ska snart ge mej ut på en promenad med Texas. Sen få i mej massa frukost! Jag är alltid så hungrig när jag vaknar på morgonen nu för tiden. Säkert för att kroppen går på högre förbränning nu. Jag ska sen softa i soffan med en kopp tv, och tv för att sen gå och jobba mellan 12-15. Får ställa upp när det kör ihop sej på jobbet. Men jag ska jobba runt husknuten här hemma. Annars hade jag aldrig ställt upp för 3 timmar betalt lixom.

Ska hem och landa emellan, få i mej lunch. Vänta in babe, sen blir det gymmet. Jag är lite sugen på att köra ett pass med s-challenge i morgon. Men det är säkert redan fullbokat. Ett poppis pass på mitt gym. Jag hade tänkt att köra stryka - axlar och bröst. Och såklart avsluta med en stund på CT:ern.

Thats my plan for the day. Vi får se om nått annat dyker upp!

Ha en grym dag alla!

Inga kommentarer: