tisdag 15 oktober 2013

Allum, spjälsäng och cravings.

Igår efter ultraljudet så åkte vi till allum. Tänkte kolla lite i affärer och så innan vi skulle iväg och hämta en spjälsäng vid 18. Men fy vilka tråkiga affärer! Sämsta köpcentret! Hittade inget fint till lilla pojken i min mage! Men jag fick med mej en tröja ifrån h&m som magen kan få växa i. Vi åt en varsin glass för att fira att vi ska få en pojke! ❤️ Hade det varit för 4 månader sen så hade jag valt något riktig sliskig glass. Men såser och strössel på. Men nu är jag inte speciellt sötsugen (förutom choklad.) så jag valde sorbé. En kula mango och en kula citron! Surt Surt! Men så gott! 



Sen var vi och hämtade sängen. Köpte den av en kompis, kompis pojkvän. Vi fick med säng, 2 madrasser, täcke, kudde och en uppsättning sängkläder. För 600 spänn! Denna sängen hade jag tänkt köpa på Ikea. Och bara sängen kostar 600. Täcket och kudden och skyddsmadrassen kommer vi inte använda. Utan köpa nytt. Men han ville skicka med oss det iallafall. Sängkläderna va blåa dessutom! Ödet! ;-) 

Nu sitter jag på jobbet med mitt absoluta cravings! Fil med special K (fullkorn) Så gott! Och så köpte jag med en ny tidning! Plugga lite på föräldralivet.


Åh som vi längtar tills vi har vår prins i vår famn! Han buffade lite förut när jag åt choklad! Mysigt! Hade gärna känt buffar/slag/sparkar lite oftare! Bara mysigt och ett tecken på att han lever pyret! ❤️

Åsså en bild på morgonens frusna vovve!
 

Tänk att nu blir det 3 pojkar i min familj! jag blir ensam! Men de gör inget! Jag ska göra mitt bästa för att vara bästa flickvännen, bästa matte och bästa mamman till mina 3 prinsar. 

Inga kommentarer: