fredag 25 oktober 2013

Vaxning, bussåkning och sova middag!

Gokväll!

Sitter mätt i soffan! Vi har ätit kamben och nybakat bröd med lite tillbehör! Mums!

Natten på jobbet va riktigt jobbig. Jobbig på både bra och dåligt sett. Det kan kunde ha överseende med va att bebisen i magen va så pigg att han inte alls ville ligga till. När jag låg på vänstersidan så sparkade han där, när jag la mej på höger sidan så gjorde han en kullerbytta och sparkade på höger sida. Mysigt bökande! Men det va under andra omständigheter som gjorde att jag oxå hade svårt att sova. Så när klockan ringde i morse vid 06.45 så va jag bra trött! Ville bara göra mina sista timmar, hämta Texas och sen åka hem och lägga mej. Men det gick ju inte. Jag hade en tid för min vaxning. Så jag tog bussen och sen vagnen till vastan. Gick och fick min brasilianska vaxning, tog sen vagnen och sen bussen tillbaka till Frölunda och hämtade Texas. Sen 2 bussar hemåt. Puuh! Ändå va jag redan hemma vid 12. Det går undan med Västtrafik! Väl hemma somnade jag i sängen och sov tills F slutat jobbet vid 16! Haha! Tröttaste tjejen med lilla vovven bredvid. Och en rätt så lugn bebis i magen. ❤️


När F kom hem drog vi och storhandlade. Och innan vi stack hem så åkte vi förbi och köpte stokkestolen. :-) 

Nu ska vi bara mysa i soffan. Sätta på en film och dega. I morgon krävs det att vi samlat på oss energi! 

Bebis är vaken och är med och myser! 
Mmmm!!

Ha en mysig fredagkväll! ❤️

Inga kommentarer: