lördag 5 oktober 2013

Lördag och sjuk irritation har tagit över mej idag.

Hej hopp! 

Vaknade 04.40 i morse, trodde att nu har jag allt sovit ut hela morgonen. Men insåg att det va bara att försöka somna om när jag kollade på klockan. 

Vaknade vid 07.30. Ont i magen och de kändes som det bökade runt därinne. Vet inte om jag drömde att det bökade runt, eller om det verkligen gjorde de. Allt känns lite overkligt. Sen låg jag vaken i sängen en timma innan jag klev upp.

Nu har herrn oxå vaknat. Vi har ätit frukost och han står och pillar med musiken. Han har ju spelning i natt. 


Idag hade jag tänkt plocka lite här hemma. Jag är på ett riktigt jobbigt humör idag känner jag. Ettrig. Så som tur e så ska F iväg snart och hjälpa en kompis att flytta. Känner på mej att jag kommer säga nått dumt annars. Allt irriterar mej idag. Det brukar bara sitta i på morgonen som tur e. Ingen får ta i mej. Alla ljud som alla andra gör blir jag galen på! Bara att Texas rör sej förmycket gör mej fruktansvärt irriterad! Och att det just nu läcker ut musik i f's lurar får jag panik på! De kliar i hela kroppen! Haha! Jag tror jag tar och lägger mej i sovrummet och kollar på tvn istället. Innan jag säger nått olämpligt. Det är ju trots allt ingen annans fel att jag är lättirritetad. Det är ju mina hormoner. Ja eller hormoner som Bebis ställt till med. Frågan e hur jag kommer palla med fulla människor i kväll? Ska ju på fest. Det är Genesis i kväll, och innan det ska vi på förfest hos Erika och Robin. 

Nej jag ska ställa in frukosten efter oss och hoppa in i sovrummet och kolla på tv! Klarar inte av de där j*vla techno:n herrn spelar nu! Blääh! ;-) 

Började smörja insidan och utsidan av magen med kokosfett idag! så nu ska jag väl få bättre ordning på magen. Vet att man inte kan förhindra bristningar genom att smörja. Men mage och tuttar kliar redan. Så det känns skönt att smörja in lite. Kokosfett är väldigt nyttigt! Såklart ekologisk, raw. En är med smak/doft och en utan smak/doft.


Ha en skön dag! Jag ska försöka få denhär irritationen att gå över. Någon som har några knep att dela med sej av?

Inga kommentarer: