onsdag 23 oktober 2013

Dags för jobb.

God morgon! Idag vaknade jag 3 minuter innan klockan ringde av en liten bebis som fladdrade runt i magen! Så härligt! Både att vakna innan klockan ringer och av den härliga känslan att ha ett liv i magen!

Idag är det dags för jobb! Mitt gamla jobb står på schemat! (Där jag jobbar 3 gånger i månaden bara.) 7-18. Jag är samordnare där fortfarande men har avsagt mej den tjänsten från 1 november. Jag förlorar lite pengar på det, men det känns som jag inte har tid att vara tillgänglig 24/7 som denna tjänsten innehär. Finns viktigare saker som händer i mitt liv just nu. Men jag kommer jobba kvar sålänge jag orkar. 

Efter jobbet ska jag förbi svärmor och lämna av Texas.  Jag ska på kurs i morgon mellan 9-12,30. Sen ska jag direkt till nya jobbet och köra dygnet. Men det är faktiskt enda passen denna vecka. (Dock 35,5 timmar). Skönt men en lugn vecka. 

Nej nu ska jag fixa håret och sen försöka äta något. Inte speciellt hungrig dock. Min mage krånglar! Och nu när jag dessutom har börjat med järntabletter så kommer det säkert inte bli bättre.. :-/

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer: